Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Czy adresy serwerów ftp,z pop3 i smtp będą w mojej domenie?

Tak, jako serwery ftp, pop3 i smtp można wpisywać każdą domenę podpiętą w panelu administracyjnym...

Jak często wykonywane są kopie zapasowe?

Kopie zapasowe wykonywane są raz na 24 godziny i składowane na niezależnych serwerach.Każda...

Czy serwer obsługuje php 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 ?

Wersje PHP 5.2 oraz PHP 5.3 są dostępne na serwerach od numeru n15 do n26. Na nowszych serwerach...

Jak połączyć się z serwerem w netmark.pl poprzez FTP?

Jeśli posiadają Państwo serwer w netmark.pl i chcieliby Państwo umieścić na nim pliki, w tym celu...

Czy otrzymam własny numer ip?

W ceny pakietów nie wliczono kosztu przydzielenia unikalnego numeru IP.