Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Jaka jest podstawowa konfiguracja serwerów Netmark?

Miejsce na dysku dzielone jest dynamiczne między WWW, pocztę i Bazy danych. - Transfer -...

Czy jest limit ilości domen które można podpiąć do danego pakietu hostingowego?

Żadne konta hostingowe nie mają takiego limitu. Można podpiąć dowolną liczbę domen, tworząc...

Zapomniałem hasła do poczty E-mail. Co zrobić ?

W każdym momencie mogą Państwo zmienić hasło dla wybranej skrzynki pocztowej z poziomu...

Jak działa kreator stron www ?

Chciałbyś zobaczyć jak działa stosowany przez nas kreator stron www dostępny w cPanelu ? Oto...

Jak zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy ?

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod...