Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych ( RODO ).

W przypadku konieczności zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zapraszamy do...

Czy jest limit ilości domen które można podpiąć do danego pakietu hostingowego?

Żadne konta hostingowe nie mają takiego limitu. Można podpiąć dowolną liczbę domen, tworząc...

Jaka jest podstawowa konfiguracja serwerów Netmark?

Miejsce na dysku dzielone jest dynamiczne między WWW, pocztę i Bazy danych. - Transfer -...

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich ( CA ) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard ?

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich ( CA ) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard ?-----BEGIN...

Jak zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy ?

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod...