Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Jak połączyć się z serwerem w netmark.pl poprzez FTP?

Jeśli posiadają Państwo serwer w netmark.pl i chcieliby Państwo umieścić na nim pliki, w tym celu...

Zapomniałem hasła do cPanel. Co zrobić ?

W każdej chwili mogą Państwo zmienić hasło do panelu cPanel. Wystarczy zalogować się do Panelu...

Jak często wykonywane są kopie zapasowe?

Kopie zapasowe wykonywane są raz na 24 godziny i składowane na niezależnych serwerach.Każda...

Zapomniałem hasła do poczty E-mail. Co zrobić ?

W każdym momencie mogą Państwo zmienić hasło dla wybranej skrzynki pocztowej z poziomu...

Czy oferta obejmuje obsługę baz mysql?

Tak obsługujemy bazy danych MySQL. Do obsługi baz danych zainstalowane są PhpMyAdmin, dostępne...