Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Czy oferta obejmuje obsługę baz mysql?

Tak obsługujemy bazy danych MySQL. Do obsługi baz danych zainstalowane jets narzędzie phpMyAdmin,...

Zapomniałem hasła do cPanelu - co zrobić?

Zaloguj się do Panelu Klienta NETMARK. Wejdź w zakładkę Moje pakiety hostingowe > Aktywny i...

Połączenie SSH

W systemach operacyjnych Linux i Mac OS X połączenie z serwerem poprzez protokół SSH można...

Przywracanie kopii bezpieczeństwa

Abonent ma możliwość samodzielnego przywrócenia kopii bezpieczeństwa - plików, baz danych, stref...

Bezpłatne Certyfikaty SSL oferowane w NETMARK

Dla każdej domeny skierowanej na serwer NETMARK oferujemy bezpłatny certyfikat SSL.Certyfikaty...