Co się dzieje po przekroczeniu dopuszczalnego transferu?

W przypadku zużycia 80% dopuszczalnych zasobów miesięcznego transferu wysyłamy automatyczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Po przekroczeniu tego limitu strona zostaje zablokowana. Wyjściem z sytuacji jest przejście na wyższy pakiet hostingowy.

Aby zmienić pakiet hostingowy na wyższy lub niższy wystarczy zalogować się do Panelu Klienta pod adresem: https://www.netmark.pl/clientarea.php

Następnie klikamy kolejno:

Moje pakiety hostingowe > Zarządzaj > Zmień pakiet hostingowy

Po wybraniu odpowiedniego pakietu, system wygeneruje fakturę proforma obliczając różnicę cenową pomiędzy pakietami.
Opłacenie wygenerowanej faktury automatycznie spowoduje zmianę pakietu.

 

Czy ta informacja była pomocna?

 Drukuj

Polecamy:

Czy otrzymam własny numer ip?

W ceny pakietów nie wliczono kosztu przydzielenia unikalnego numeru IP.

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich ( CA ) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard ?

Jakie są klucze certyfikatów pośrednich ( CA ) dla RapidSSL oraz RapidSSL Wildcard ?-----BEGIN...

Jak często wykonywane są kopie zapasowe?

Kopie zapasowe wykonywane są raz na 24 godziny i składowane na niezależnych serwerach.Każda...

Zapomniałem hasła do cPanel. Co zrobić ?

W każdej chwili mogą Państwo zmienić hasło do panelu cPanel. Wystarczy zalogować się do Panelu...

Jaka jest nazwa hosta dla mysql?

UWAGA! Dla serwerów do numeru n20 ( włącznie ) nazwa hosta MySQL to: localhost Dla serwerów od...